
دلنوشته ای از من :سلام برادرم.چه کردید که این گونه عاشقانه به سویxa0معشوق پر کشیدید؟ ای کاش ایرانم پر شود از مرد های همچون شما. چقدر دلم میخواهد همچون شما زندگی کنم . اما کوله بارم از گناه پر شده. برادرمxa0به حسینی (ع)که برایش سر دادید و به زینبی(س) که برایش جان دادیدxa0 بگویید که منتظرم. منتظر... آه که من چقدر بدم.برادرم شهادتتان مبارک . شهادت این برادر عزیز و بزرگوار را به همه مسلمانان به ویژه خانواده عزیزشان و رهبر بزرگوار و حضرت ولی عصر(عج) تسلیت و تبریک عرض xa0میکنم. منبع عکسxa0من:http:...
ادامه مطلب
قيامت بي حسين غوغا ندارد شفاعت بي حسين معنا ندارد حسيني باش که در محشر نگويند: چرا پرونده ات امضاء ندارد... حلول ماه محرم ، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسليت باد... التماس دعا ماه محرم بر آقا امام زمان و همه مسلمانان جهان تسليت باد....
ادامه مطلب