
این چه غمی است نهفته در نام تو که بی اختیار دل ها را می شکند و اشک را در پشت پلک ها بی قرار می کند و آسمان چشم را بارانی ؟!
این گریه دست ما نیست....
ما برای ثواب گریه نمی کنیم ...چه کس می تواند برای ثواب گریه کند؟
گریه کردن بال بسته می خواهد...
دل شکسته میطلبد...
ما دق می کنیم اگر برای تو گریه نکنیم...
یا لیتنی کنت معک فافوز فوزا عظیما...
بس که نالیدم دلم شش گوشه شد...
این شبا برای ظهور مولا دعا کنید...یا حسین...
اللهم عجل لولیک الفرج

تسلیت باد
3 دسته روايت درباره دلايل...ما را در سایت 3 دسته روايت درباره دلايل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67