خدايا،
به من زيستني عطا کن که در لحظه مرگ،
بر بي ثمري لحظه اي که براي زيستن گذشته است، حسرت نخورم
و مردني عطا کن که بربيهودگي اش، سوگوار نباشم.
بگذار تا آن را من، خود انتخاب کنم،
اما آنچنان که تو دوست داري
"چگونه زيستن" را تو به من بياموز،
"چگونه مردن" را خود خواهم آموخت!
منبع من:
http://neginpoem.parsiblog.com/
ما را در سایت 3 دسته روايت درباره دلايل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69