: يادتان که نرفته؟ ما فردا، 22 بهمن با همديگر وعده ملاقات داريم! سي و هشت سال است که هر سال، 22 بهمن، اين وعده ي ملاقات تکرار مي شود.
وعده ملاقات براي بستن يک پيمان بزرگ، وعده ملاقاتي براي گفتن از گذشته ها و تصميم براي آينده ها، وعده ملاقاتي براي تنظيم ساعت هايمان به وقت خدا،به وقت شهادت.
فردا ساعت 9 صبح، قرار است دوباره همديگر را ببينيم،دوباره دست هايمان را در دست همديگر بگذاريم و گرمشان کنيم براي فشردن حلقوم استکبار، قدم هايمان را کنار قدم هاي همديگر محکم تر کنيم براي راه رفتن روي تصوير پوشالي دشمنان وطن، و صداهايمان را يک صدا کنيم براي فريادکشيدن و آوار کردن بر مغزهاي تهي از فکر رژيم هاي جنايت کار.
سي و هشت سال است 22 بهمن هر سال، در آن هواي سرد، از خوابمان مي زنيم و به خيابانها مي آييم، حتي يک ريال هم بابت آمدنمان اضافه کار نمي گيريم، لوح تقدير به ما نمي دهند، تشويق هاي نجومي هم نمي شويم، و عکس هايمان را به نشانه تشکر به در و ديوار نزده اند.
در عوض فقط همان شبش در يکي از همين شبکه هاي ماهواره اي، عفريته اي هزار شوهر مي آيد و تصويري از ما نشان مي دهد و مي گويد: چند هزار تهراني براي مبارزه با آمريکا امروز به خيابانهاي تهران آمدند! دقت کنيد؛ چند هزار نه چندميليون، آن هم تهراني
نه ايراني، براي مبارزه با ملت آمريکا نه حکومت آمريکا، خيابان هاي تهران نه همه ايران! جالب است، او و اربابان کثيفش هيچ وقت مقياس ما را نسنجيدند و نفهميدند، فرق ميان هزار و ميليون را نخواستند بدانند، تفاوت ميان عشق و ارادت به انقلاب و وطن را با ترس و جبر و زور تشخيص ندادند و تفاوت رهبري بر دل ها را با رهبري رسانه ها بر مغزها نتوانستند درک کنند.
همين است که سي و هشت سال است اشتباه مي بينند، اشتباه تصميم مي گيرند و اشتباه عمل مي کنند، همين است که سي و هشت سال مدام فرياد مي زنند که راهپيمايي ها را تحريم کنيد، به خيابان ها نياييد، از رهبرتان حمايت نکنيد، و به کوري چشم همه ي آنها، هر 22 بهمن، پرشورتر و پرشکوه تر از 22 بهمن سال قبل، چشمشان را کور مي کند.
ما به کوري چشم همين کورچشمان حيوان صفت، باز هم فردا به صحنه خواهيم آمد، باز هم براي دفاع از خود، از آرمان ها، از امانت و ميراث همه ي شهيدان گلگون کفن، براي دفاع از حريم امن کشورمان، و براي کوبيدن بر سر رژيم هاي غاصب کودک کش، 22 بهمن امسال را با شکوه تر از هر سال برگزار خواهيم کرد.
ما مردم لحظه هاي سرنوشتيم،ما شهروندان مترصد ضربه نهايي به ستون فقرات استکباريم، ما ايرانيان مجاهد في سبيل الله ، هم رزمان عمار و ياسر و سميه و مقداد در صدر اسلاميم، ما مردم خراسان جنوبي، مرزداران غيور مرزهاي ميهن اسلامي و مرز
نشينان بي مدعاي سرحدات جغرافياي بزرگ ايران اسلامي و طلايه داران همت هاي بلند براي آفريدن حماسه هاي افتخار بخش هستيم. دلمان محکم، چشممان روشن، و قلبمان اميدوار به حضور همه در فرداست؛ همانجاي هر سال، همانجاي هميشگي، قرارگاههاي تثبيت انقلاب
http://jadidtarinha.net/news/منبع
ما را در سایت 3 دسته روايت درباره دلايل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63